Fyzioterapie

Fyzioterapie se zabývá rehabilitacemi, diagnostikou, léčbou a prevencí poruch pohybového systému. Fyzioterapie je mezioborová disciplína, neváhejte se na nás obrátit kvůli konzultaci vašich obtíží. Věnujeme se léčbě dětí i dospělých.

Pracoviště Fyzioterapie je od 6.11. 2017 přesunuto na adresu Myslíkova 10, 120 00 Praha 2

S jakými obtížemi se na nás můžete obrátit?

• obtíže spojené s funkčními poruchami pohybového aparátu (kloubní blokády, svalové spazmy, problematika jizev)
  • bolestivé stavy pohybového aparátu (bolesti zad, kloubů, bolesti hlavy; bolesti svalů z přetížení, úponové bolesti šlach a vazů)
  • neurologická problematika: bolesti zad, výhřez meziobratlových destiček, brnění  končetin; oslabení nervosvalového aparátu; pacienti trpící roztroušenou sklérozou, Parkinsonská nemoc, stavy po obrnách nervů (např. obrna lícního nervu,…), stavy   po cévní mozkové příhodě
  • revmatologické choroby (Bechtěrevova nemoc, revmatoidní artritida, artróza kloubů)
  • obtíže s chůzí, obtíže spojené s omezením aktivního vedení života
  • bolestivá menstruace, funkční sterilita (manuální terapie dle Ludmily Mojžíšové)
  • pooperační stavy; rehabilitace po operacích či náhradách kloubů; poúrazové stavy (výrony, zlomeniny, apod.)
  • prevence bolestí zad a bolestí z  přetížení, ergonomie; vhodná kompenzace při sportovní zátěži

Dále vám můžeme nabídnout

• možnosti fyzikální terapie (laser, magnetoterapie, elektroléčba) vhodné po konzultaci s lékařem; terapie vhodná pouze s kombinací léčebné tělesné výchovy a instruktáže ze strany fyzioterapeuta
  • Rašelinové nosiče tepla. Slouží po opakované použití, jsou plněny rašelinovou směsí. Po nahřátí ve vodní lázni nosiče dlouho působí a vydávají teplo. Nejčastější využití - při bolestech kloubů a páteře, při artróze, při svalových kontrakturách, při subakutních a chronických stavech revmatického a trumatického původu

Provozní informace a vnitřní řád oddělení

Poukaz na fyzioterapii s označením “FT”  přineste prosím osobně na recepci v přízemí polikliniky, kde budete objednáni na všechny terapie. První terapie probíhá cce 50 minut, následující 30 minut.

Vzhledem k délce terapií i a dlouhodobému charakteru plánovaných RHB sérií je nutné hlásit omluvy z naplánovaných sezení minimálně 2 pracovní dny předem, formou SMS 722 230 343, nebo telefonicky na recepci.

rehabilitace@poliklinikaippavlova.cz

Info – pro zkvalitnění služeb jsme pro naše pacienty zřídili emailové adresy jednotlivých odborností. Na tyto emaily pište žádosti o předpis dlouhodobě užívaných léků. Recepty budou připraveny k vyzvednutí do 3 pracovních dnů na  recepci v přízemí. Vždy uvádějte jméno, příjmení, ročník narození, jméno ošetřujícího lékaře a léky, které potřebujete předepsat. V případě, že Vám již lékař nebude moci bez kontroly léky napsat budete vyzváni k objednání na vyšetření. Emailová adresa neslouží k objednání. Pro objednání u jednotlivých lékařů se prosím domluvte telefonicky nebo osobně. Děkujeme za pochopení

Upozorňujeme, že platnost receptu je 14 dnů. Při nevyzvednutí a opakovaném vystavení téhož receptu bude účtován administrativní poplatek 40kč. Maily neslouží pro objednání k vyšetření, nelze blokovat termíny do opětovného potvrzení.

Kontaktujte nás

Objednání: 222 517 772, 222 511 178

Zrušení termínu: 722 230 343 (posílejte SMS)

Vaše jménoterapeut, omlouvaný termín + případně zdůvodnění
V případě potíží zanechte vzkaz na záznamníku nebo kontaktujte recepci polikliniky.

info@poliklinikaippavlova.cz

Mgr. Markéta Miklová

Mgr. Simona Hájková, PhD.

Bc. Barbora Šindlerová

Klára Karlová

Mgr. Natálie Hrušková

Martina Hušková