Fyzioterapie

Fyzioterapie se zabývá vyšetřením, diagnostikou, terapií a prevencí poruch pohybového systému. Věnujeme se léčbě dětí i dospělých.

S jakými obtížemi se na nás můžete obrátit?

• obtíže spojené s funkčními poruchami pohybového aparátu - kloubní blokády, svalové spazmy, problematika jizev
  • bolestivé stavy pohybového aparátu - bolesti zad, kloubů, bolesti hlavy; bolesti svalů z přetížení, úponové bolesti šlach a vazů
  • neurologická problematika: bolesti zad, výhřez meziobratlových destiček, brnění  končetin, oslabení nervosvalového aparátu, pacienti trpící roztroušenou sklérozou, Parkinsonská nemoc, stavy po obrnách nervů (např. obrna lícního nervu,…), stavy po cévní mozkové příhodě
  • revmatologické choroby - Bechtěrevova nemoc, revmatoidní artritida, artróza kloubů
  • degenerativní onemocnění kloubů (coxartrozy, gonartrózy), končetin, páteře
  • obtíže s chůzí, obtíže spojené s omezením aktivního vedení života
  • bolestivá menstruace, funkční sterilita (manuální terapie dle Ludmily Mojžíšové)
  • pooperační stavy, rehabilitace po operacích či náhradách kloubů; poúrazové stavy (výrony, zlomeniny, apod.)
  • prevence bolestí zad a bolestí z  přetížení, ergonomie, vhodná kompenzace při sportovní zátěži

Dále vám můžeme nabídnout

• možnosti fyzikální terapie - laser, magnetoterapie, elektroléčba
  • klasické masáže, částečné i celkové - tyto masáže působí osvěživě při únavě, celkově uklidňují nebo naopak tonizují podle zvolené techniky, zlepšují spánek, podporují prokrvení kůže, čímž se zlepšuje přísun živin, kyslíku i látek ochranných