Oční

Oční vadou trpí přibližně 40 % Evropanů. Zdaleka ne všichni ale svou oční vadu neřeší. Přitom s odbornou péčí a vhodnými brýlemi, lze zhoršování zraku i zastavit, některé vady dokonce dokáže moderní medicína odstranit zcela.
Krátkozrakost se dnes dokonce považuje za civilizační chorobu. Jen v České republice nosí brýle na dálku okolo 20 % lidí, což jsou asi 2 miliony.

Dovolené

2.8. - 10.8. 2017 / 15.8. / 29.8.

Oční ambulance nabízí

• provádí komplexní vyšetření ve specializované moderně vybavené oční ambulanci
  • bezdotykové měření nitroočního tlaku i tloušťky rohovky (tzv. pachymetrie), refrakto+keratometrie
  • vyšetření zorného pole perimetrem (glaukom, úraz, cévní mozková příhoda, vyšetření na získání řidičského průkazu)
  • dioptrické vady (krátkozrakost, dalekozrakost, astigmatismus, vetchozrakost)
  • předpis brýlové korekce, konzultace a zprostředkování refrakčních zákroků atp.
  • onemocnění čočky (šedý zákal, druhotný tzv. sekundární šedý zákal atd.)
  • onemocnění sklivce (krvácení, zákaly)
  • onemocnění sítnice (odchlípení, degenerace, cévní poruchy)
  • vyšetření očního pozadí při celkových onemocněních (diabetes mellitus, hypertenze, těhotenství, onkologická onemocnění atd.)
  • preventivní vyšetření potřebné k výkonu povolání

Vyšetření OCT přístrojem

Na našem pracovišti máme k dispozici spektrální OCT Heidelberg Spectralis, které patří v současné době mezi absolutní špičku. Pomocí laserového paprsku nám umožňuje včasnou diagnostiku patologií sítnice a zrakového nervu a tím i včasné následné zvolení optimálního léčebného plánu. Někdy je nutné následné chirurgické ošetření sítnice, případně aplikace aniVEGF preparátů. Spolupracujeme s velkými klinickými pracovišti.

• rychlé a bezbolestné vyšetření, bez dotyku oka, tento přístroj obsahuje tzv. eye tracking (dovede kompenzovat pohyby oka)
  • mnohdy bez nutnosti rozšiřování zornice mydriatiky
  • 3D zobrazení výsledků
  • vyšetření je vhodné u pacientů s makulární degenerací, glaukomem, diabetickou retinopatií a dalšími patologiemi sítnice
  • včasné vyšetření minimalizuje prodlení v léčbě a ztráty zrakových funkcí

orlocni@poliklinikaippavlova.cz

Info – pro zkvalitnění služeb jsme pro naše pacienty zřídili emailové adresy jednotlivých odborností. Na tyto emaily pište žádosti o předpis dlouhodobě užívaných léků. Recepty budou připraveny k vyzvednutí do 3 pracovních dnů na  recepci v přízemí. Vždy uvádějte jméno, příjmení, ročník narození, jméno ošetřujícího lékaře a léky, které potřebujete předepsat. V případě, že Vám již lékař nebude moci bez kontroly léky napsat budete vyzváni k objednání na vyšetření. Emailová adresa neslouží k objednání. Pro objednání u jednotlivých lékařů se prosím domluvte telefonicky nebo osobně. Děkujeme za pochopení

Upozorňujeme, že platnost receptu je 14 dnů. Při nevyzvednutí a opakovaném vystavení téhož receptu bude účtován administrativní poplatek 40kč. Maily neslouží pro objednání k vyšetření, nelze blokovat termíny do opětovného potvrzení.

Kontaktujte nás

Objednání: 222 511 178, 222 517 772, 739 008 831