ORL (ušní/nosní/krční)

Správně se obor nazývá otorhinolaryngologie. Protože takový jazykolam by téměř nikdo nedokázal vyslovit vžila se zkratka ORL. Obor se specializuje na diagnózu a léčbu ušních, nosních a krčních problémů a chorob.

Informujeme, že MUDr. Jiří Lukáš dne 25. 04. 2017 čerpá dovolenou. Děkujeme za pochopení

ORL ambulance nabízí

• komplexní vyšetření v moderní nově vybavené ambulanci
  • ambulantní vyšetření a ošetření ušní, nosní, krční s možností videoendoskopie a otomikroskopie
  • diagnostika a léčba zánětlivých onemocnění horních cest dýchacích a polykacích jako jsou např. angína, faryngitida, rýma (akutní, chronická, alergická), sinusitida, laryngitida, zvětšené krční lymf. uzliny, cysty
  • stěry na mikrobiologické vyšetření bakteriální flory dutiny ústní, hltanu, dutiny nosní
  • diagnostika a léčba onemocnění zevního, středního a vnitřního ucha – zánět zvukovodu, cizí těleso ve zvukovodu, zánět středního ucha, poruchy sluchu, tinitus, závratě
  • otomikroskopické vyšetření zvukovodu a bubínku
  • vyšetření sluchu – tonová audiometrie
  • vyšetření tympanometrické křivky a stapediálních reflexů – ruční tympanometr
  • diagnostika a léčba chrápání
  • diagnostika nádorových onemocnění hlavy a krku
  • oněmocnění slinných žláz – záněty (sialoadenitidy), kameny (sialolitiasa)
  • videoendoskopie hrtanu, hlasivek (chrapot, uzlíky hlasivek, papilomatosa hrtanu)
  • videoendoskopie dutiny nosní, nosohltanu, ústí Eustachovy trubice (nosní polypy, deviace nosní přepážky, rýma, nosní mandle)
  • preventivní vyšetření k výkonu povolání, k řidičskému průkazu apod.

orlocni@poliklinikaippavlova.cz

Info – pro zkvalitnění služeb jsme pro naše pacienty zřídili emailové adresy jednotlivých odborností. Na tyto emaily pište žádosti o předpis dlouhodobě užívaných léků. Recepty budou připraveny k vyzvednutí do 3 pracovních dnů na  recepci v přízemí. Vždy uvádějte jméno, příjmení, ročník narození, jméno ošetřujícího lékaře a léky, které potřebujete předepsat. V případě, že Vám již lékař nebude moci bez kontroly léky napsat budete vyzváni k objednání na vyšetření. Emailová adresa neslouží k objednání. Pro objednání u jednotlivých lékařů se prosím domluvte telefonicky nebo osobně. Děkujeme za pochopení

Upozorňujeme, že platnost receptu je 14 dnů. Při nevyzvednutí a opakovaném vystavení téhož receptu bude účtován administrativní poplatek 40kč. Maily neslouží pro objednání k vyšetření, nelze blokovat termíny do opětovného potvrzení.

Kontaktujte nás

Objednání mimo ordinační hodiny: 222 511 178, 222 517 772, 739 008 831