Léčba vypadávání vlasů

Nechte se léčit Vašimi buňkami, využite přirozených schopností vašeho těla. Jedná se o vědecky podloženou metodu "autologní regenerativní medicíny", založenou na využití vlastní bioaktivní plazmy bohaté na trombocyty. S přibývajícími léty dochází k poškození DNA a buněčných struktur. Plazma PRP bohatá na trombocyty, účinkuje jako jedinečný "stavební materiál"  při "opravách" organizmu na buněčné úrovni. Obsahuje růstové faktory, které stimulují růst buněk a napomáhají protizánětlivým mechanismem k regeneraci poškozených buněk. Vysoký obsah aktivních trombocytů obsažených v plazmě napomáhá k přirozené regeneraci pokožky.

Plazma bohatá na destičky: A-PRP a její využití v léčbě zvýšeného  vypadávání vlasů

A-PRP se získává z vlastní pacientovy krve. Nejprve je odebráno malé množství krve (běžný odběr krve ze žíly), která je ihned zpracována ve speciální zkumavce. S pomocí švýcarské technologie se tak získá až 90 % krevních destiček obsažených v daném vzorku krve. Tyto destičky pak v místě aplikace uvolňují růstové faktory. Během cca 10 min je plasma bohatá na trombocyty připravena k aplikaci.

A-PRP se využívá v řadě oborů, v dermatologii, mimo jiné, k léčbě tzv. alopecií.

• injekce A-PRP do vlasové pokožky vede k regeneraci životního prostředí vlasové cibulky, zvyšuje prokrvení vlasové pokožky, stimuluje vlasovou cibulku a to vše za pomoci růstových faktorů pocházejících z vlastních krevních destiček. Zlepší se vitalita, barva a jas vlasů, zpomalí se vypadávání a aktivuje se růst vlasů
  • A-PRP je připravena z vlastních buněk, je minimalizován výskyt nežádoucích účinků

Příčiny vypadávání vlasů (alopecie)

• Androgenní alopecie - příčinou je hormonální nerovnováha, nejčastější u mužů a také u žen v souvislosti s těhotenstvím, kojením nebo menopauzou
  • Alopecie způsobená nemocemi, nedostatkem živin, chemoterapií
  • Alopecie areata – autoimunitní onemocnění způsobující ložiskovité vypadávání vlasů

Velmi dobrého efektu dosáhneme zejména při léčbě prvních dvou skupin alopecií.

jak probíhá ošetření?

Před vlastním ošetřením je vždy nutné navštívit dermatologa, který pacienta vyšetří, posoudí stav pokožky, eventuálně naordinuje další vyšetření a doporučí léčbu. Zároveň dle zjištěné příčiny posoudí, zde je léčba A-PRP pro daného pacienta vhodná.

Vlastní ošetření (včetně odběru a zpracování krve) netrvá déle než 30 min. Pokožka hlavy se ošetří desinfekcí a následně za pomoci drobné jehličky je připravená plasma aplikována do pokožky s prořídlými vlasy. Po ošetření pacient odchází domů.

K aplikaci PRP k vlasovým kořínkům se používá unikátní automatický dávkovač NEEDLE. Díky dávkovači NEEDLE je aplikace prakticky bezbolestná. Kouzlo spočívá v rychlosti vpichu do pokožky a přesně odměřené dávce preparátu. Díky tomu je ošetření  podkoží formou mesoterapie s revoluční injektorem U225 efektivnější, bezpečnější a prakticky bezbolestné.

Jak se chovat po ošetření?

Ošetření se provádí ambulantně a nijak pacienta neomezuje v běžném životě. O ošetřenou plochu se pacient dále nemusí speciálně starat, pouze si nesmí 4 hodiny po aplikaci umývat vlasy. Toto ošetření se opakuje 3 - 4x v intervalech 2 - 4 týdny, frekvence i intervaly se určují individuálně dle stupně postižení a odezvy na léčbu.

cena ošetření metodou A-PRP

• ošetření metodou PRP 4 500 Kč/aplikace

ošetření automatickým dávkovačem NEEDLE

Podívejte se, jak vypadá ošetření automatickým dávkovačem NEEDLE. Pro zobrazení videa klikněte zde.

Telefon pro objednání a konzultace: 606 023 390