Plazma s kyselinou hyalurinovou - CELLULAR MARTIX, nejmodernější ošetření v regenerativní medicíně kloubů

Proč Cellular Matrix?

• Injekce A-PRP v kombinaci s kyselinou hyalurinovou vede k přirozené regeneraci životního prostředí chrupavčitých buněk
  • Stačí jedna aplikace za rok, oproti samotné plazmě 5 aplikací za rok
  • Po ošetření se zvyšuje prokrvení synoviální tkáně, stimulují se přirozené reparační schopnosti organismu
  • Protože je přípravek připraven z vlastních buněk, je minimalizován výskyt nežádoucích účinků. Nejprve je odebráno malé množství krve (běžný odběr krve ze žíly), která je ihned zpracována ve speciální zkumavce, která již obsahuje kyselinu hyalurinovou. S pomocí švýcarské technologie se tak získá až 90 % krevních destiček obsažených v daném vzorku krve.

Jak ošetření probíhá?

Během cca 10 min je plasma bohatá na trombocyty v kombinaci s kyselinou hyalurinovou připravena k aplikaci. Aplikace se provádí stejným způsobem jako obstřik kloubu.

Degenerativní kloubní onemocnění artróza představuje jedno z nejčastějších onemocnění dospělého věku vůbec. V České republice jím trpí až 1,5 milionu lidí. Přesto dosud není známa žádná zcela účinná léčba.

Jednou z mála možností jak zastavit nebo alespoň zpomalit rozvoj degenerativního onemocnění kloubu je aktivace zbývajících chrupavčitých buněk a obnova přirozeného prostředí kloubu.

V ortopedii stimulace chrupavčitých buněk pomocí PRP s kyselinou hyalurinovou je vhodná u všech stupňů artrózy, včetně chondropatie, vhodné je i použití k dohojení pooperačních stavů. Další využití je pro bolestivá ramena, úponové bolesti a záněty šlach.

Akční cena 5.500 Kč/ za aplikaci

Telefony pro objednání: