Plazma s kyselinou hyalurinovou - CELLULAR MATRIX, nejmodernější ošetření v regenerativní medicíně kloubů

Jedná se o vědecky podloženou metodu "autologní regenerativní medicíny", založenou na využití vlastní bioaktivní plazmy bohaté na trombocyty. S přibývajícími léty dochází k poškození DNA a buněčných struktur. Plazma PRP bohatá na trombocyty, účinkuje jako jedinečný "stavební materiál" při "opravách" organizmu na buněčné úrovni a v kombinaci s kyselinou hyalurinovou se využívá potenciálu přípravku přirozené obnovy prostředí v kloubu.

Proč Cellular Matrix?

• injekce A-PRP v kombinaci s kyselinou hyalurinovou vede k přirozené regeneraci životního prostředí chrupavčitých buněk
  • stačí jedna aplikace za rok, oproti samotné plazmě 5 aplikací za rok
  • po ošetření se zvyšuje prokrvení synoviální tkáně, stimulují se přirozené reparační schopnosti organismu
  • přípravek je připraven z vlastních buněk, je minimalizován výskyt nežádoucích účinků. Nejprve je odebráno malé množství krve (běžný odběr krve ze žíly), která je ihned zpracována ve speciální zkumavce, která již obsahuje kyselinu hyalurinovou. S pomocí švýcarské technologie se tak získá až 90 % krevních destiček obsažených v daném vzorku krve

Jak ošetření probíhá?

Během cca 10 min je plazma bohatá na trombocyty v kombinaci s kyselinou hyalurinovou připravena k aplikaci. Aplikace se provádí stejným způsobem jako obstřik kloubu. Degenerativní kloubní onemocnění artróza představuje jedno z nejčastějších onemocnění dospělého věku vůbec. V České republice jím trpí až 1,5 milionu lidí. Přesto dosud není známa žádná zcela účinná léčba. Jednou z mála možností jak zastavit nebo alespoň zpomalit rozvoj degenerativního onemocnění kloubu je aktivace zbývajících chrupavčitých buněk a obnova přirozeného prostředí kloubu. V ortopedii stimulace chrupavčitých buněk pomocí PRP s kyselinou hyalurinovou je vhodná u všech stupňů artrózy, včetně chondropatie, vhodné je i použití k dohojení pooperačních stavů. Další využití je pro bolestivá ramena, úponové bolesti a záněty šlach.

cena ošetření metodou A-PRP

• PRP + kyselina hyaluronová do kloubu - 6 000 Kč/aplikace

Telefon pro objednání a konzultace

• recepce pracoviště Legerova: 222 511 178, 222 517 772