Preventivní program v kardiologii

Naše ambulantní zařízení poskytuje unikátní službu-preventivní program v kardiologii pro všechny naše klienty zaměřený na časnou diagnostiku srdečních vad a nastavení optimální pohybové aktivity. Žádné dlouhé čekací doby, individuální přístup, zkrátka program pro Vaše srdce na míru.  Kardiovaskulární onemocnění vznikají v důsledku působení mnoha rizikových faktorů. V Evropě umírají ročně téměř 2 miliony osob a z toho 42 % na srdeční choroby. Náklady na léčbu dosahují 105 miliard eur.

Cílem preventivních programů je snížit výskyt prvních nebo opakovaných klinických příhod  (např. infarkt myokardu, ischemická cévní mozková příhoda, hypertenzní krize) a tím předcházet následné invaliditě.

Průměrný věk se v posledních letech prodloužil a díky zlepšené lékařské péči bude tento trend pokračovat. Individuálně je zásadní, udělat správnou diagnostiku včas.

Pokud chcete mít jistotu, že Vaše srdce je zdravé, rozhodněte se a objednejte se u nás.

Proč?

• Protože kardiovaskulární onemocnění jsou stále na prvním místě v příčinách úmrtí.
  • Protože to dokážeme společně s vámi změnit.
  • Protože je důležitá nejen délka, ale i kvalita života.

Co Vás čeká?

• Kompletní kardiologické vyšetření, včetně EKG.
  • 24 hodinová monitorace EKG – tzv. EKG Holter
  • 24 hodinová monitorace krevního tlaku
  • Echokardiografie
  • Zátěžová ergometrie
  • Analýza pohybové aktivity

Co je výsledkem celého vyšetřovacího programu?

• Komplexní kardiologická diagnostika
  • Analýza rizikových faktorů kardiovaskulárních onemocnění
  • Návrh individuálního zdravotního/tréninkového programu včetně ovlivnění a eliminace rizikových faktorů kardiovaskulárních onemocnění
  • Specifická péče v nejlepších kardiocentrech, pokud je indikována